دانشکده مدیریت، اقتصاد و حسابداری
 
EnAr

 

در بازاریابی، چشم انداز به عنوان یک عنصر حیاتی در رشد طبیعی هر کسب و کار و نقش آن در ایجاد ارزش از طریق درک بهتر نیازهای مشتری و ارائه محصولات و خدمات خلاقانه، بیان ارزش از طریق کانال های مختلف و همچنین برندسازی دیده می شود. خلق ارزش با قیمت گذاری متناسب با شرایط بازار و رقابت با هدف به حداکثر رساندن ارزش ایجاد می شود. دوره های ارائه شده توسط اساتید این گروه موضوعات مختلف بازاریابی را پوشش می دهد.

در مدیریت استراتژیک، شرکت ها به عنوان رقیب در فضای اقتصادی تحلیل می شوند. موضوعات اصلی آنها شامل توسعه و اثربخشی استراتژی شرکت در هر دو سطح تجاری و هلدینگ است. تجزیه و تحلیل محیط رقابتی کسب و کار و پایداری استراتژی در طول زمان. تحقیقات و کلاس های ارائه شده توسط اساتید این گروه با بررسی جنبه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی و تمرکز بر رقابت محلی و جهانی دنبال می شود.

هدف از راه اندازی دوره کارشناسی مدیریت گمرک، تربیت نیروی انسانی با فراگیری مهارت های لازم برای انجام صحیح وظایف محوله در راستای تحقق اهداف کشور در حوزه سیاست های مالی و مبادلات بین المللی و همچنین آشنایی ایشان با قوانین و مقررات صادرات و واردات و سایر قوانین و مقررات مرتبط با گمرک است. همچنین اهداف زیر مدنظر است:

  • افزایش توانایی دانش آموزان در درک مسائل مبتنی بر مدیریت، جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات در مورد هر یک از این مسائل، ارزیابی راه حل های مختلف برای هر مشکل، و تصمیم گیری و اجرای آن.
  • کسب آگاهی دقیق از وظایف ضروری سازمان ها و مؤسسات تجاری و صنعتی.
  • افزایش توانایی دانشجویان در درک شرایط متغیر اجتماعی، اقتصادی، فنی و سیاسی سازمان و تطبیق برنامه های سازمان با شرایط جدید.
  • ایجاد زیربنای رشد شخصی و حرفه ای.

در حال حاضر در گروه مدیریت بازرگانی و امور گمرکی  8 عضو هیأت علمی حضور دارند و تعداد 330 نفر دانشجو که 295 دانشجو در مقطع کارشناسی و 95 دانشجو در مقطع دکتری در رشته های زیر مشغول به تحصیل می باشند:

  • کارشناسی مدیریت بازرگانی
  • کارشناسی مدیریت امور گمرکی
  • کارشناسی ارشد مدیریت بازاریابی
  • کارشناسی ارشد مدیریت تحول
  • کارشناسی ارشد مدیریت استراتژیک
  • کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی

 

4   3
بازدید امروز: 1    بازدید کل: 8089